.

.

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Kätevä emäntä x2

Naapurissa asuu kaksi vekkulia poikakoiraa, joita minä pomotan:-) Naapurin isäntä toteaakin aina minut nähdessään: "Sieltä se Justiina tulee ja pistää teidät pojat järjestykseen." Ja niin minä teenkin, kätevä emäntä kun olen!

kaaaaaardemumma 007
kaaaaaardemumma 003
Pomollakin on aina pomo ja minun pomoni on Villa Kaardemumman kätevä emäntä. Vai mitä sanotte (lähes) valmiista keittiöstämme?
kaaaaaardemumma 006
kaaaaaardemumma 009
kaaaaaardemumma 012
Viime viikolla emäntä askarteli keittiön kattopalkkiin kivan koristeen.
kaaaaaardemumma 005
Myös alakerran pikku-wc koki kasvojen kohotuksen!
kaaaaaardemumma 014
kaaaaaardemumma 015
kaaaaaardemumma 017
kaaaaaardemumma 016
Pitäähän vessassa olla myös lukemista...
kaaaaaardemumma 018
Ensi viikolla emäntä kuulemma siirtyy järjestelemään työtilaa. Odotan sitä urakkaa hieman pelokkaana, sillä minulla on tapana piilottaa luita juuri emännän työtilaan. Jättäisiköhän mamma lampaantaljat rauhaan, jos oikein lutuisesti katsoisin?
kaaaaaardemumma 010
Aurinkoista tulevaa viikkoa toivotellen; Rasavilli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti