.

.

keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Eläköön rakkaat siskot!


Pahoittelu ensinnäkin huonolaatuisista kuvista. Nämähän on räpsitty vanhalla, pikkupokkarilla, joka osui flunssaisen kotonahiihtäjän kouriin ilman etsintää.
Mutta siis ne siskot...
Waltawan ISO ja IHANA asia tässä elämässä ovat molemmat siskoni, jotka ovat minulle niin tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, etten sitä oikein liikuttumatta osaa sanoiksi pukea. Nämä ihmiset olisin ehdottomasti halunnut sydänystävikseni ilman verisidevelvoitettakin! Meillä on isot ikäerot ja olemme monella tapaa hyvin erilaisia, mutta vitsit tätä yhteistä huumorintajua ja tilanneherkkyyttä. Lisäksi kriisitilanteissa pidämme toistemme puolta kuin kolme muskettisoturia. Siskojeni puolesta voisin mennä vaikka heikoille jäille. Ja toisinpäin: tiettyihin tilanteisiin olemme sopineet siskosten kesken, että jos kauhuskenaario X jonkun meidän kohdalla toteutuu, niin me jäljelle jääneet tiedämme, miten tulee toimia. Luottamus toisiimme on luja.

Ai miksikö tällaisia mietteitä? Tänään katselin tuota upeaa, pikkusyssan sunnuntaina minulle tuomaa marmorikynttilää ja minulle tuli valtavan hyvä mieli. Kiitos siis rakas syssa! Pikkusyssa on myös keskimmäisemme kummitäti ja keskimmäinen lähtikin sitten sunnuntaina kummitädin mukaan tämän kotipaikkakunnalle piipahtamaan. Ne reissut ovat aina hurjan odotettuja. Syssani on lämmin ja lempeä ihminen ja minun kirjallisuus ynnä DIY-kamuni ehdottomasti:)
Eilen sitten juttelin isosyssan kanssa pitkään puhelimessa. On ihanaa, kun hänelle ei tarvitse vääntää mitään rautalangasta. Kaiken muun pöljäilyn lisäksi meitä yhdistänee sama piikikäs, sarkastinen huumorintaju ja himpun liian tarkka ihmistuntemus. Hahaa, puhelu auttoi paremmin kuin Burana!



Tänään olen näiden mukavien ajatusten lisäksi haaveillut kesästä ja juonut mansikkateetä. Kaikki puutarhaopukset on myös, jälleen kerran, plarattu läpi. Juu ja katsokaas: lähihoitaja Rasavili se on aina menossa mukana.
 
Mukavaa keskiviikon jatkoa!
 
Rasavilin mametsu

21 kommenttia:

  1. Kyllä sisaruksilla on suuri merkitys. <3 Parhaimmillaan heidän kanssaan voi jakaa kaiken. Yhteinen historia ja elämän kokemukset antavat peilauspintaa ja yhteisiä näköaloja asioihin. Minä voin yhtyä sinun sanoitukseen sisaruudesta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisaruus kantaa. Omiin vanhempiinsa sitä voi väsyä ja tuskastua, mutta sisaruus on jotenkin syvempää...

      Poista
  2. Kaunis kynttilä! Mulla ei oo kuin veljiä...Oispa ihana, kun ois sisko :) Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inkivääriä olen tankannut kaksin käsin, joten enköhän pääse huomenna taas töihin. Olen niin huono pysähtymään!
      Siskot ovat ihania. Veljistä minulla taas ei ole kokemusta, mutta olen aina itse ollut melkoinen poikatyttö.

      Poista
  3. Ihania sanoja! Minäkin olen siskoton nainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi aina voi aikuisiällä "adoptoida" siskon! Joskus vastaan tulee ihminen, joka on sielun sisko:)

      Poista
  4. Ihana postaus <3
    Yhden pikkusiskon isosiskona voin vain todeta että näin on!

    VastaaPoista
  5. Siskous kantaa! Pitäisi saada tälle liputuspäivä<3

    VastaaPoista
  6. Ihanan koskettava posti, mukavaa, kun teillä on toisenne!

    VastaaPoista
  7. Hyvänmielen postaus! Olen aina halunnut siskon, mutta minulla on ainoastaan pikkuveli, jonka kanssa olemme kyllä samalla aaltopituudella silloin harvakseltaan, kun näemme :) Ja henkevästikin jutellaan. Monesti tuo puhelu läheisen kanssa, joka ymmärtää, pelastaa päivän! Tsemppiä paranemiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Flunssa alkaa onneksi jo vähän laantumaan. Vielä kun saisi äänen toimimaan.

      Poista
  8. Ihana teksti ja vaaleanpunainen on niin täälläkin kevään väri, kaunis kuin mikä saamasi kynttilä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kynttilä jopa palaa tosi kauniilla liekillä ja tasaisesti. Ihana lahja!

      Poista
  9. Ihana postaus ja oikein hienot kuvat. Muumejako sielläkin keräillään? Aurinkoa torstaihin, toivottavasti pian paranet. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumeja on kaapit pullollaan ja niitä käytetään koko ajan:) ovat jotenkin vaan niin ihanan värikkäitä ja hauskoja!

      Poista
  10. Ihanaa asiaa! Minulla on myös kaksi siskoa enkä voisi heistä onnellisempi olla. Sitä terapian määrää kun pääsemme kaikki kolme saman katon alle lapsinemme. Ja kyllä sinne miehetkin mahtuvat.

    VastaaPoista
  11. Ihanaa,että osaat olla iloinen ja kiitollinen siskoistasi <3

    VastaaPoista
  12. Kyllä se vaan on niin, että tässä maailmassa läheiset ovat suurin rikkaus:)

    VastaaPoista