.

.

keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Herkkuja ja hölkkää






Eilen tuli taas herkuteltua. Puolustuksena täytyy sanoa, että anoppi ja appiukko tulivat kylään. Kippasimme kulhoon vanilijajätskiä, valkoisia marenkeja, viimeiset mustikat pakkasesta, hieman kermavaahtoa ja tummaa suklaarouhetta. Toimii muuten aina!  Meillä lapset tykkäävät vielä enemmän samasta herkusta mansikoilla tehtynä.
Sillä välin suloinen sinappitehdas paistatteli ihailevien katseiden alla ja näytti kaikki "olen maailman suloisin otus"- temppunsa. Appivanhemmat olivat aivan myytyjä ja Rasavili murjotti...
Herkuttelun jälkeen oli pakko lähteä lenkille. Loman alku on vaan syöty ja syöty. Kävin ostamassa uudet lenkkarit juoksua siivittämään ja täytyy kyllä sanoa, että nämä ovat loistavat!
Minulle tällaisia mahdollisimman vähällä tuella olevia "bare foot"  kenkiä suositteli lääkärini, joka on itse maratoonari. Liika tuki on tuonut minulle vuosien saatossa jo ns. juoksijan polven, joten viimeisimmät vuodet olen suostunut juoksemaan vain tietynlaisilla, tarkoin valituilla kengillä. Omaan ( ja miehen ynnä keskimmäisen lapsemme) jalkaani Asicsin kengät istuvat parhaiten. Esikoinen ja kuopus puolestaan vannovat Niken nimeen.
Niin ja väriä täytyy olla, myös lenkkipolulla. Juoksuhousut ovat tässä vielä talviversiot, sillä eilen oli kylmä. Paita on lenkkareiden kanssa samaa sävyä ja kesää kohti vaihdan pinkkiin toppiin ja juoksuhousuihin.
Viuh, se olen minä, pinkkipaholainen ken juoksee pururadalla!
Arvatkaas, kuka olisi halunnut lähteä mukaan?
 
 
Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Minä lähden tässä vapaaehtoistöihin ROLLO-uintikisojen tiimoilta.
Söpöläinen ynnä Rasavili saavat sillä aikaa jekkuilla keskimmäiselle lapsukaisellemme, joka lupasi jäädä "lastenvahdiksi". Saas nähdä, millinen on tuhojen ja tihujen kokonaissaldo tänä iltana;)

4 kommenttia:

  1. Onko Rasavilli vähän mustasukkainen sinappitehtaalle? :D

    VastaaPoista
  2. Aika paljonkin juu! Reppanalla burn outia pukkaa;)

    VastaaPoista
  3. Oi, että kun näyttää ihanalta herkulta. Kivan värisen kengät.

    VastaaPoista
  4. Täytyy sitä aina välillä herkutella. Tuo sinappisilmä on niin söpö ja tuntuu että katsoo nappisilmillään suoraan sydämeen. <3

    VastaaPoista